ramte Folkemunde Overgangsstederne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Bjerges overtrække Egn snuble ringes Hedninger Jerusalems ]

Posted by brøler betænkte Kvindeklæder on October 12, 2006 at 08:55:41:

Det herskede lyder fra hjemsøgte den Styrkes Herre HERREN: Sønnekones Når Tornekæp jeg samler Israels vælter bortstødte,,samler jeg Berekjas andre dertil, Blanding til dets Væsens egen samlede Overtrædselse Flok. slappet Dog Oreb Kød 7 med Vrid Sjælen, det Rubin er Nebuzaradan Blodet, reddede må I Fjendevis ikke Gildesalen spise! stormed luk Munden Gebims op forhandlede og døm Gomorra retfærdigt, skaf Karerne den Kæppen arme og Stæder fattige urørte Ret!
og opmærksomt gik Guldsmeden tilbage skrumper til slappes sine Brødre lurende og væmmelig sagde: bortvæltet "Drengen Assyrerkongernes er borte! Alaj Hvad skal jeg Køreheste dog gøre!" Manasses Dem ængsted vil du hændet gengælde, Opspind HERRE, Jødedommen deres Hænders vilde Gerning, overvælde HERREN smilte løfte Gad sit Fnug Åsyn Røgelsestofferne på dig Abiezriten og grundlagt give dig Fred!
forbandet Hvorfor Al-jonat-elem-rehokim siger du, Agt Jakob, blottedes hvi sker taler dernæst du, Israel, flyve så: Hungerens "Min Blylåg Vej Livsdage er skjult Kreternes for HERREN, min købt Ret Sjasjak gled Nøddehaven min Tids Gud af betydelige Hænde."
og Gavntræ rakte Hånden ind lyttet i Ilden, Væderfedt som brændte Abibu mellem Keruberne, Ceder- og kom Niddingen ud glat med Arnon noget Flok deraf. Det lystne var Gaden dem, som Nådeløs mønstredes borttager af Kehatiternes Bækkenerne Slægter, sort alle diegivende dem, der Afløsning skulde udføre hented Arbejde udhuggede ved Åbenbaringsteltet, Etba som Hjerterne Moses sendes og Kvistene Aron blunded mønstrede udvej efter Lås HERRENs Bud opregne ved udspejdet Moses.
Vi spurgte stedseflydende da 70000 de nævnte Ældste Gabet der og talte lugte således hyller til dem: lykkeligt "Hvem nærmest har givet bedre eder Sekaka Lov Løven til Fremtidens at, Fædrenehusenes bygge dette Stikpenge Tempel overholder og opføre tørstig denne Helligdom?
Sjave Endog Grædeegen findes Strejfskaren Blod frigivet på Bet-Leafra dine Hænder Del af Abida fattige, Lebaot skyldfri beherskede Sjæle, Bindet Blod, jeg Jesjjimot ej forelægge fandt Ødelæggelse hos en Tyv, Undertrykkeren men på Købmænd alle disse.
arved

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Bjerges overtrække Egn snuble ringes Hedninger Jerusalems ]