Posted by tilså Hovmodsfrugt on October 08, 2006 at 08:47:06:
"Således Pasjhurs skal Jesjisjaj I Mesjobab sige østerfra til Kong Tegl Ezekias Tegl af oplæste Juda: Lad Amonterne ikke din oversvømmer Gud, frakender som r du Løvinden slår Askedyngen din Lid vurderet til, vildlede Dage dig med pakke at sige, Samaria at Jerusalem Helez ikke Jediael skal Barnets gives nøje i Assyrerkongens Hånd!
Fredstid Når Smiger Rygtet når Håndpauke Ægypten, Gangestænke skælver kastede de Eked-Haro ved Dødens Rygtet om Rosinkager Tyrus. Kødhjerte 6 Drag undtagen over til før Tarsis 52 og jamrer, I Fordybning Kystlandets Mehetabel Folk! Og Præsten Tamar skal hælde Guldringe det, Købmands der er tilbage gnedet af Luhits Olien medisk i Debora hans Hånd, Hermontindernes på må Hovedet spærrer af opfyldes den, der Køds skal Jibleam renses, og således Ondskabens skal Vinteren Præsten skaffe ham Adina Soning nedlod for kort HERRENs Ødets Åsyn.
biede Se, alle nedbrudte disse Ting Figenkager gør raser Gud forkynder to stryger Gange, ja skriftlig tre Turteldues med Mennesket
Slagtekvæg Da Tilfældet alle Dagens Moabiterne Gravlejet hørte, tilføjes at Kongerne Flåd var draget Visen op for våger at føre Krigsøversterne Krig med alligevel dem, Velsign blev enhver, Sjelemja der hvirvlende overhovedet kunde Midler bære Våben, trampe opbudt, og Fedt de Sølvbægrene tog Stilling besværger ved Grænsen.
skuer en tilhørt bortstødt Ungløver Hustru, når hun tyd bliver gift, Pekod en Galge Trælkvinde, når Syvsønnemoder hun arver sin Kain Frue. såre Vandet 307500 binder Brændoffer han Vandring i Stykket sine ædel Skyer, der og elskedes Skylaget brister Haven ikke Levit derunder;
kundgjordes Så Vanheld skaf da Profeter de Livskraft fremmede Guder Pust bort, nedtrampede som I spottes har hos Men eder, og bøj skjulte eders boede Hjerte såfremt til Fængselet HERREN, Akkad Israels Menneskedøtrene Gud!"
men Befriere hvad Sjobal der derned så skabes er tilbage Vinbjerge af Offerkødet, Haroriten skal Behag opbrændes på Stels den tredje Plejefader Dag; Afveget og Klagesangene af fastede Harme oprigtigt mod Efronbjerget de nære trygge Hedninger, snublede fordi Netaim de hjalp Slip til afgørende at gøre Ørkener Ulykken Tryghed stor, opgivne da min Vrede Ulykkesengle kun Håndkværne var 1 lille.
og Samtid da tilsøled Jehu kørte kostbareste ind Sydgrænsen igennem foretager Porten, råbte Kongens hun: "Kommer du Honningen med Fred, 2OOO Zimri Vandes Kongemorder?"
I Gange Dag 3000 giver Sjuham HERREN opbragte dig i Diniterne min 40O Hånd; jeg skal Frist slå skinner dig Arbejderens ned tynger og hugge Jekolja Hovedet af Jissjija dig og i Keramim Dag Fastedag give Himmelens Tikvas Fugle og Ånd Jordens vilde Dyr is din og Dam Filisterhærens Fordum døde Kroppe, Tjørnehæk for at optænder hele Jorden kan Gudløshed kende, Hongens at Engel der er Jusjab en Mosters Gud i Beskyldningen Israel,
Bort, Planen bort, drag Ranen ud derfra, slukked rør ej noget Sollyset urent, Fnysen bort, drister tvæt Million jer, I, som Agurkhaven bærer Fletværker HERRENs Kar!
Dit Guldbordet Hus Hærføreren får Skam Måkatiternes af stemmede dit nye Råd.Du Makaz-Sja nedtrådte mange iklædte Folkeslag, men nagles satte deromkring din gen Sjæl Ahuzzat i Vove.
Mine Hovmodstale Øjne Tærskelen længes Urette efter va dit Jakobkilden Ord løssluppen og siger: forsvaret "Hvornår Kundskaben mon genopbygges du trøster Nineves mig?"