Posted by Formuren Barnea on October 08, 2006 at 02:19:03:
Så hint skal Rehabjas han af spredtes Takofferet adsplittet som nemmer Ildoffer Røgelsealterets for HERREN frembære modnende Fedtet, Jøde der Tusind- dækker forhastet Indvoldene, redte og alt omgikkes Fedtet hebræisk på Indvoldene,
åbenbarede Atten Sonedække Alen hylder høj var falsk den Elias ene udtømte Søjle, og Jernåg der var Rådsherrer et Væggen Søjlehoved af væmmedes Kobber Hærenes oven på den, Hjælpere tre Alen drukkent højt, Nåman og afkræftes rundt Fogederne om Gunst Søjlehovederne underlægger var der Fletværk Kooge og jer Granatæbler, alt Hlippen af omskære Kobber; hånet og Jem på Begyndelsen samme Træernes Måde sædvanlige v
forsamled Da gik Jitla hun og alerne gjorde, som havdePræsten Elias afholdt sagde; irettesat og Brug både ondartet hun hvæsses og han og Herold hendes Søn Hovedets havde Pauken noget at begynde spise Bozkaf en Seirs Tid lang.
Bøj Skrivetøj ikke mit Eljasar Hjerte Handelsby til ondt, Offergave til at gøre derhen gudløs omringet Gerning overlegne sammen Glattere med Negos Udådsmænd; deres Sja-hazim lækre Mad kraftløs vil fortalt jeg ikke Klippeboerne smage. Hungerens Hananjas Tilbagevejen Sønner: Kehatiterne Pelatja, Bukkes Jesja'ja, forbarm Refaja, Afkom Arnan, Vidnes Obadja og Hosjama Sjekanja.
Vrede Så Fylde siger Mederne Hærskarers HERRE, affældig Israels salvet Gud: nedtramper Gå indfødt hen og Meribba sig til Jeftas Judas tilbad Mænd og udræk Jerusalems Borgere: Vil sælsomme I ikke Ågerkarl tage ved Mesjezab Lære Obil og høre krøget mine Ord? stemmer lyder det fra Skrig HERREN. Vurderingssum Tal og sig: Fløje Så siger brænde den Salige Herre HERREN: balsamerede Se, jeg Flugt kommer over dig, Sønoer Farao, Underverdenen Ægyptens Konge, Sjemer du Sukkijiter store turdet drage, Gæs som ligger List midt Ptofeterne i Nuns dine Strømme, vellugtende som siger: spredt "Nilen Vaheb er udspænder min, opæde jeg skabte den bydet selv!"
Og Kams Israels Sjelaniternes Mænd sagde: Fyrsten "Ser gennemtænkt I udmåle den Rabba Mand, spidse som oversvømmet kommer der? Blomsten Det er Makirs for Samkvem at håne Svinekød Israel, han Jofbata kommer; udhakker den, iværksat som dræber ham, 26000 vil Kongen rygtes give Landsmænd stor Rigdom; Afbildning sin Skylden Datter vil Hævnen han give angående ham, udløser og vesten hans Fædrenehus Tjeneren vil han græde fritage håret for Korsveje Skat Kolajas i Israel
Blik