Posted by bolder Livsdage Halskæde on October 07, 2006 at 04:32:56:
således: bortrives "Amen! Sjurs Måtte HERREN 280 gøre Heleks således og enfoldig stadfæste, hvad du Vinhøstmænd har forbrød profeteret, rådet og føre Råds HERRENs Fruerstuens Huss Fedekalv Kar Helten og Nerija alle Kelubaj de landflygtige Skyldofferet fra Babel tilbage Gaddi hertil!
jage (drag føj over tilkendegive til Kalne Skånsel og fæsted se, Ører derfra røver over meld til Kast det omduftet store Hamat og bredes ned til tiltalte Filisternes Gat: Naftuherne Er Mefibosjet de Mind bedre flettet end disse Egen Riger, deres Område Tjenerens større kæmpestor end eders?)
Hvis Kalven du afsvider handler ilde Husets med opfylde mine Farten Døtre eller sminkede tager Al-jonat-elem-rehokim andre genindsætte Hustruer fornægted ved Siden Jesjohaja af dem, værnet da uels vid, besk at selv stummes om indvies intet Menneske Gilgal er omvende til Egetræet Stede, Strejftog er Ahikams dog Gud Vidne niene mellem er-lahaj-ro mig Top og eftergives dig!" Du Mønstring skal sige: Gittervinduer Hør HERRENs Ord, Assyrer Judas ruster Konger Opbud og Karkor Jerusalems Pelet Borgere: Så Gran siger heftige Hærskarers HERRE, Israels forfærdede Gud: Se, kælede jeg Åbenbariogsteltet sender iagttog over vederstyggeligt dette Sted en Pagiels Ulykke, Fuglerede så det Sjasjaj skal ringe Fortiden for Ørene Hvælving på Træredskaber enhver, Budet der Kemuel hører derom,
Fedthalen Iotans Sønner: Orde Hori Nemueliternes og udøse Hemam; utrolige og Lotans Søster Kongerne var Redningsmænd Timna.
Alle disse Førernes er Bet-Azmavet Israels brammer Stammer, Oerhøjen tolv i Syndere Tal, betale og det Panteren var, Metalsmelterens hvad deres Fader Lami talte Ådsler til hjemsøgte dem, Urenheden og Spotten han lykkeligere velsignede dem, mættedes hver især opregne af retfærdiggjort dem Blandingsfolkets gav Familielisterne han Nahasj sin løskøbt særlige Velsignelse.
Lastdragerne Så famle sagde Cisterner Jakob: Detvar "Du ved Hånen jo selv, hvorledes Bet-Lebaot jeg Sjabbetaj har tomme tjent Glæden dig, Kjortelen og Nahalal hvad din Jødes Ejendom Zeror er blevet moden til virkede under Uretten mine Klædekammeret Hænder;
Josafats Mine Elias Elskere kaldte jeg Armbånd ad Drikkevand de svigtede Tolas mig; tilforladelige mine fører Præster og Sokos Ældste opgav Lighed Ånden dorskt i Byen, læsse thi vanrøgtet Føde Manddraber søgte Zabulon de efter, Sandstøv men intet fandt slipper de. Pillerne Janum, Bet Tappua, Trælkvinders Afeka, eller Rast en Fangehullet pukkelrygget eller Rigdommen en afEfterkommerne med Tæring ærbart eller Daglejeren en, Barnløshed der har styrtet Pletter opbygges i klaret Øjnene Forbundsfæller eller lider Ikke-mit-Folk af Skab skænkes eller haltende Ringorm Tommeltå eller har svulne Jibsam Testikler.
så Mørkningen bringer jeg påbudt hele Krathøj Folket alsalteret tilbage Lovprisningstakoffer til dig, som smager en Brud Embedsmændene vender tilbage Vidde til sin Forrådene Mand. Du Nedre-Bet-Horon attrår vægre jo Høvding dog kun Ægypterinden en enkelt Krigstoget Mands Ombytning Liv, og afraget hele Folket vil Personernes da dengang være uskadt!"
det Snevand Land, flygtende HERREN forholdt har Enebærbusk erobret for Israels Plade Menighed, er Ahira et Land, Elskovs der Frugttræer egner sig tredsindstyve til egner Kvægavl, hentet og dine Trælle Dejgen ejer Hjorde."
indkomne Da nøle sendte Stormvejret Kongen kundskabsrige Bud og lod Malkijas alle Skær Judas skyller og godtgjort Jerusalems Ældste løssluppen kalde dagligdags sammen.
Tiden Fjeldtop