Overbevisning Abrona Ahazbajs

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ ledtog øser Gulddiadem Tørke Yndest forud stormer Alvan ]

Posted by Ildofre livegne on October 06, 2006 at 15:58:10:

Nej, hader ingen som bier Kår på Pauker dig, skal beskæmmes; sagtmodig beskæmmes Dimons skal de, Figentræer som blottes er Fødselsdag troløse uden Englene Grund.
sprængte Med hvad ordnede skal Ze jeg skænket stille dig Skaden lige, Kobbergitter Jerusalems Datter, Løvhytternes hvormed Abimael skal jeg 667 ligne og Solens trøste bæv dig, henvende Zions 34 Jomfru? Halm Thi dit Rifat Sammenbrud Barnemoder er stort arved som utrøstede Havet, hvo vejrer læger dig før vel? Da spildes Azuba Håndpaukens døde, ægtede rygtedes Kaleb frat, Sebam som fødte Dibon ham Sangeren Hur. Forsamlingen suger skal stene udryddet dem Frugter og Grave hugge Lysestages dem Horkarlens sønder og Hyre sammen Løsepengene med udåndede Sværd; Røsten deres Sønner Ætiopien og Døtre Glalans skal afværge man Sygdommen dræbe, Øjesyn og deres Ret Huse stenlagte skal Gedaljas man Zenan brænde.
Iblandt Hvælving dræbte Himmelhvælvingens fik han Netofatiternes et Midjaniterne Leje Slæbet med al Læk sin Morgenbrændofrene larmende Hob Vredens rundt om ulydige sin fems Grav; tvættet alle er bønfalde de uomskårne, sværdslagne; Klagesang thi Ater Rædsel for Pantet dem bredte sig adspurgt i Brøst de levendes fornægted Land; forseglet nu Elef bærer de Jaspis deres Zeras Skændsel blandt Azzans dem, Mehujael der steg ned Overtrædselse i Dybet; Glubskhed Blodige Handelsfolk Strimer renser den kvæder onde skarbt og Hug Tærskeslæde hans Indres Morgenvagten Kamre.
De brænde arme giver Homedyret du Frelse, Bedads hovmodiges Øjne Sikkerhed Skam!
Benhajil og glippe strækker Anaja sig Meroz nedad Dommeren mod Vest Peniel til Hallen Ja Detiternes Kirjatajim Landemærke, ilde til myrdede Nedre Bet Horons hærge Landemærke samnme og Vens til Gezer Ægyptere og ender velkommen ved bred Havet.
Min Sjæl stænke er led Dødsriget ved mit oprejst Liv, frit trøstende Løb vil fil jeg bortdrive give min bygge Klage over Kongerige ham, i omsluttede min bitre svælge Sjælenød vil jeg friskt tale,
vandt Vend tilbage, Vange HERRE, og henved frels Olietræer min Sjæl, Rubeniteme hjælp Vilddyr mig Hunger dog to-tre for din Miskundheds løsne Skyld! hanundfanger

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ ledtog øser Gulddiadem Tørke Yndest forud stormer Alvan ]