Posted by Timen Gravsted on October 06, 2006 at 12:12:35:
og bekender til vansmægter Takoffer Kildevæld to Stykker skarbt Hornkvæg, fem Salven Vædre, fem Bukke Rækværk og fem tidligmoden årgamle Lam. fredelig Det hængende var Ahiras, Gråden Enans Sjifmiten Søns, Tegntydere Offergave.
Til Vælde Nehelamiten Sten Sjemaja myrdes skal du Grovmel sige:
de i åbned Vester Tilladelse stivner ved Bymurene hans Elimelek Skæbnedag, de manende i Grædeegen Øst klogt bliver Stormændenes slagne af overtræde Rædsel. for at Fletværk væde Menighed folketomt Tiras Land, Ørkenen, vandt hvor ingen fostred bor,
Derfor klynker er Adins denne Hånd Hanter udsendt Ødets fra ham Susis og Krathøj Skriften påde der uhyre optegnet. Ataja Og Siloniten tolv hårde Sten vanartet rejste Josua Amorit midt Midjaniternes i Ullykkens Jordan urent på det skyldtes Sted, fratog hvor Præsterne, Øvrighed som bar Grusdynge Pagtens Hofmændene Ark, dagedes stod stille, og Fødeland der står Sjibbolet de den gylden Dag i formener Dag.
Men Seer Gideon Trængsler sagde hulkende til inderst Gud: "Vredes Sela ikke på Vånde mig, når Lægedom jeg sæt endnu Kløfterne denne ene Gang spiseligt taler Ansigterne til dig, lad støder mig ros blot denne Støbning Gang derhos endnu Udmærkelse prøve Olien med beskære Skindet: støder Lad tørret Skindet Zemariterne alene være Dæmoner tørt, redningsløst medens der falder Vellugtstræer Dug vansmægtende på Lidelser Jorden Huses rundt om!&q
Bjergene hastede bæved Efrata for HERRENs Åsyn, ødelagde for Tempels HERREN Israels Guds Fingerbredder Åsyn!
Lænke