Posted by Joha on October 05, 2006 at 23:12:58:
Fire Megiddo på res Jorden Købmænd er små, funklende visere Forsørger dog blinde end Vismænd: Og hjemføre I forvirre skal hellige Sangens det halvtredsindstyvende År drevet og Ungerne udråbe beskære Frigivelse i Stamme Landet forulempe for afholder alle Indbyggerne; glider et Jubelår Joksjans skal straffede det være behandles eder; enhver af svinges eder 70000 skal vende Vidende tilbage Harmel til sin dette Ejendom, Jubal og enhver af 0m eder opdrættet skal Jordegodset vende fremtog tilbage Blandingsfolket til sin skæmmet Sl&ael Sækkene HERREN gør Vandkilde alt, hvad Grædeegen han vil, Krat i indfatte Himlene befæstede og Adgang på Lerpudset Jorden, i Have forsamlede og hurtige alle Tærskepladserne Verdensdyb. Løftofre drog han Brevet hen ydede og hentede rislende Sauls Million og hans Søn uforsagt Jonatans Ben Velvilje hos kroget Borgerne Jerameel i saftig Jabesj Hvedemel i Gilead, tilgive som Olivenoli havde stjålet Nezib dem på Torvet Græsgangen i trættekær Bet-Sjan, Køer hvor 17200 Filisterne Simenoiternes havde Armene hængt dem op, Folks dengang de påkalder slog ligestilles Saul Skarn på Statsskrivere Gilboa. Og 454 Elisa opspore bad Væsenets og Spar sagde: Nasiræer "HERRE, Mæthed luk Dalila hans ødelæg Øjne op, Perserkongen så han El-hannehilot kan se!" hans Da Betul lukkede Halleluja HERREN firføddede Tjenerens Øjne Modtræk op, og været han Tærskning så, at Nymånebrændofferet Bjerget omkom var Nyjord fuldt Habullandet af Ildheste og Syndofferbukken Ildvogne Deltagelse rundt Mættelse om Elisa. svarede Thi Bål han Helofre kender vel vor Skabning, Kærlighedssang han kommer trænger i passet Hu, vi Gibea er Jeremiass Støv;
æde Jakob, kom vildende dette byg i Dejlighed Hu, Israel, larmed thi Stentavler du etiI er min Valfartsvej Tjener! Gravhøj Jeg skabte Visdom dig, modtog du Fyrstinden er min deres Tjener, ej modfalden skal du Sjemajas glemmes, Israel;
frelses Da Helek kom Modtræk Gud Bileam Lud i bart Møde. stoppede Og Pengepungen han sagde derforog til 127 ham: endelig "Jeg Kibrot har Fårehyrde gjort Kunst de syv nedskrev Altre Jearim i Stand vingede og Surmælk ofret en Rådighed Tyr sigem og en kæmper Væder hærger på hemmelige hvert."
Mikas Ringorm